Thursday, April 15, 2010

growwlllzzzz

Ahh today i taught Fariz english and hopefully he can grasp and absorb what I told him.Even when at times I feel like a blurr nut case myself.LOLZZ
So spent like 3-4 hours at KFC,and when I got back to my car,it wont start!Imagine my panic.Dah la time tu tgh hujan.So berlari2 la kitorang pegi workshop kat belakang jalan tu.Uncle tu ckp kena tukar battery.I was not that keen la because firstly,its not my car.Secondly,its quite new and I thought I just needed a jumper to jump start the battery.Cam over gila sampai nak tukar the whole thing kan.Tanya uncle tu brape dia ckp ada dua jenis.Satu RM 170,tak berkualiti sangat(boleh tak)and the other one RM200 something and of course its better.Feeling that the uncle is not easing my situation I decided to go back to the car.Then tanya orang2 kat kedai mamak tu sesiapa ada jumper semua takde.Ada pak cik sorang ni siap jerit lagi PEGI HANTA WORKSHOP LAA.BANYAK KAT BELAKANG.Hish tau la bodoh aku baru balik la from the workshop.Kau takyah la nak jerit2 kat orang kan.Dah la meeting kat kedai mamak bukan la aku nak ckp apa.Erghhh.Nevermind move onnn.So pegi la balik kereta and the last resort was to call up mama.Then I realized something.(Prepare to slap me now)......................










































GEAR WAS IN DRIVING MODE!AND THE ENGINE WAS OFF!
Padan la tak mau start langsungggg.Orang lain kali letak kat gear PARKING LAAAA.
Adei I've had alot of upsetting experiences with this Saga.But I still love it so damn much.Banyak jasaaa wooooo.
So lepas kereta dah ok me and Fariz pegi la stalk rumah2 artis and kitorang sampai lalu dpn rumah Yusuf Haslam.And he's house is the last house so if you plan to stalk,trust me,YOU WILL LOOK LIKE A BLOODY STALKER.So tu cover up ourselves kitorang pun pura2 la sesattt.Pak Gad dia dah kasi dirty lookszz dah.Apa aku kisah.Poyo lebih.
So hari ni seronok la jugak walaupun skrg my otak is jammed.Heh heh toodles!

PS:The view of KL from Haslam's house.PERGHHHHHH DAMN BEAUTIFUL.He dont need to go nowhere for merdeka and new year.Gahhh

No comments: