Wednesday, June 16, 2010

9teen yaw! :3

HELLOOO.Before that SPAIN LOST TO SWITZERLAND WHAT THE HELL SERIOUSLY.
Ok moving on.
So last Tuesday me,Syida,Mea,Fariz and Nunoi went out to go celebrate my birthday.Better late then never eh?Heh heh.So we ols sewa la kereta Kenari yang bunyi macam dah nak mampos.EEETTTTTTTT.Cmtu la lebih kurang.So sampai2 dkt vm(nama mall sebenar terpaksa dirahsiakan.)Hahaha poyo gila.Sampai2 terus pegi makan Pizza Hut,sebab dua ekor tenuk,*oops*,I mean dua wanita gorjes iaitu S&M berasa sangat lapar kerana skip makan tgh hari.So yang lain2 mengekori dgn perasaan berat hati tapi tak berat perut.Especially Fariz.Then diorang konon2 nak pegi toilet la but I tau tactic S&M sgt lama dah lapuk.Rupanya they went to look for my bday present.So shweettttt. :').Kad nya pun mengharukan.*(Ada ke?).
Then dah makan2 and lepak2 kat Pizza Hut,perut menjadi kembong.Kek yang dibeli di Secret Recipe terpaksa disimpan dulu sbb takde siapa boleh sumbat lagi.
Then after Pizza Hut we went for karaoke and thank god this time,there were no weird songs.*Nunoi* Heh heh.Then after that we went to Secret Recipe to redeem our cake and celebrated it there,but under Malaysian service standards,we had to encounter with some issues caused by the stupid workers there.I'm to lazy to talk about that,its just wasting my time.
So the pics are in random order.And also this video of them singing for my bday.Tapi Mea,lain kali jgn tutup mulut orang ok?Harap maklum.
I LOVE YOU GUYS.THANKS FOR THE AWESOME GIFT AND CELEBRATION.Maybe tak nampak seberapa and grand,but I will always cherish it <3

aww so chweet thanks S&M :)

hadiah from S&M.Who's that guy ehh?HIKZ HIKZ.

thanks guys <3

kureng!

:)

*OMG OMG ENDING VIDEO TU TAK DISENGAJAKAN K.SIAN FARIZ.HAHAHAHAHAHA

No comments: