Thursday, March 11, 2010

whu-whu-whu whut did chu sayyy?

Yesterday's post was so emo.I dont want to be emo that long.It's not good for both my mental and physical health.Hahaha
So yesterday after psychology,I went back to my room to SLEEP!Then Mea had this wonderful idea of getting her car from her house and then bring us melepak-lepak.Initially the plan was to go at 2 but semua pun tido stok tak ingat dunia,kalau aku tak bangun pukul 2.30 tu pengsan lagi si Syahirah.So bersiap2 then pegi la ke Village Mall.Hahaha menetedarah sebab aku dah lapar.Then planning nak tengok wayang tapi wrong timing la bebeh.Alice Vunderland keluar harini.Lain2 cerita cina perang siap ada satu mamat ni pakai topi pelik.Nevermind,I'll pass
So then we just lepaked at Pizza Hut borak2 then gerak pegi CS pulak.(mentang2 ade kereta).Then dekat CS pegi main boling and ni mmg bes gila la.Release tension gila babi do.Kesian kat Syahirah sebab nampak nye dia ckp bola boling tu dengki dgn dia.Padahal dia yg baling,kan?Hahaha.Mea biasalah "Aku tak terror,aku tak terror" skali kauuuu amik!Berpuluh kali strike!Dan aku pun tak boleh tewas maka aku sedaya upaya cuba nak strike jugak!Hahaha ended up playing 3 games in a row tapi mmg worth it gila babi.Really released alot of those negative vibes and stress I had from reading Psycho the previous night.Ahhhhhhh
Then lepas dah habis main pegi jalan2.Masuk kedai________ and I bought alot of clothes.Hahaha nama kedai perlu dirahsiakan.Tapi baju dia mmg cantik and boleh blah kot so gi mampos la kan.Mengigil gak time nak bayar sebab duit tak cukup,so kene guna credit card tapi credit card pulak hari tu dah guna untuk bday mama takut tak cukup.Nasib lepas kalau tak buat malu je.Mea pun shopping sakan.Syahirah ngan Kila tengok jeh.Hahaha kesian la pulak
Then balik tapau nasik tomato from pasar malam and mencekik dlm bilik
Harini pegi tgk carry marks BEL 260;rasa nak lempang2 muka Ayen tapi ape dia ckp semalam pun ada betulnya.So takpelah.I expected worse.
So lepas tu pergi la jumpa lecturer BEL yg seorang lagi tu nak confirm kan pasal assignment ghaib tu.Rupa2 nya misunderstanding saja.Huhuhu buat aku cuak and tak bole tidur je semalam,thus the emotional blog post.Gaaaahhh
Hehehe I bought myself(don't laugh)COLOURED contact lens gitu nyahhh.Ingat nak pakai semalam tapi segan nak mampos sebab mata nampak mcm rimau.Takut aku.Hahhaha bajet nak pilih colour pun hazel,tak seda kulit tu makin dah rupe mcm Shaniqua.Haha maybe time keluar dgn lala semua la pakai itu pun I'll force them to wear their coloured ones too.Tapi sempat la jugak nak bervain.Heh heh
Some of the pictures from yesterday and also the contact lens(Fuh reaky kan?)Heh heh
You know how blogger likes to mumbo jumbo my pictures so I'll just post it randomly.
PS;Sorry Syirah gamba hang takde.Hang pi sembahyang dgn Qila pastu aku dgn Mea tambah game.Lok lak.
HAHAHAHAHA attempt to speak guna loghat Penang fail!
Langsiaq la korang. <3







No comments: