Friday, August 06, 2010

lembah bujang and the blueberryyy :B

Hari ni aku bangga dengan diriku.Lelaki ni complicated kan?Susah betul aku nak buat keputusann tapii....AHAHAHA KAU INGAT NI BLOG CINTA?Can you ppl imagine me writing like this?Ahahaha
Moving on.I dont know what to talk about but I don't like seeing my blog empty with no status updates.Sooooo.....I'm going to talk about my trip to Lembah Bujang with Aqilah Zuhaili Zahari! *CLAP CLAP*
So kitorang pagi2 tu dah terpacak kat tempat sewa kereta and the only auto they had was a Gen-2.So nak tak nak rembat jela kereta tu walaupun mahal 5 hengget extra.Then kitorang pegi Tesco sbb Qila wanted to pick up her glasses and we had breakfast there.Lepas tu mulalah perjalanan kami ke Lembah Bujang tu and tak tau kenapa tapi rasa drive tu jauhhhhh sgt.So sampai2 kitorang checked out the muzium,its quite fascinating although I must admit I was rather dissapointed cause it was kinda..boring.Asyik2 pasal stones je tau la nama pun "Lembah" but macam I felt that it would be more interesting if they can show to us how the people back then look like,apa diorang buat,things like that.I mean kalau kita boleh gambarkan dinosaurs and manusia zaman nomad,why not manusia at this point of time?Hmmmmm.
I have to say that the place is beautiful and the candi-candi tu semua memang superb la!For someone who's interested in history like me,its just an eye opener to actually see the things we learnt during form 5 in real life.Memang best la.
So lepas tu kitorang pegi CS lepak2.And I bought a new phone!I got myself a BERRY!But mind you not BLACKberry tau tapi BLUEberry!AHAHAHAHAHA KAU ADAAA?Ntah I dont know what came to me but I felt that eii cam best je fon ni so beli la.It was only RM350 so lagi la membuatkan I rasa cam "OK OK jap ah tauke lu simpan jap I nak pegi withdraw duit".Hahahaha but now I'm bored with it la.Best fon tu dapat tgk tv je pun.Sape2 nak sila la I mmg nak tolak menolak fon ni.
Dan ini lah antara hasil tangkapan(eh mcm tangkap ikan) gambar kami.And the stupid blueberry fon.Heh heh.CHIAO!

inilah dia BLUEberry I ;)

Qila welcoming the Bangladeshi tourists
cantik,isnt it?

I still have no idea what's the purpose of this place
for a cikai nokia fon,this picture is not that bad



EIII FUDGE GEMOKNYE!

Thanks alot Qila!I had fun :)
Btw radio stations are like the repeat button on ur ipod.Like takde lagu lain ke,seriously?

2 comments:

Fariz Razali said...

ini lah dia ELLENA RAZIF...
ALWAYS OVER TO THE TOP!!! huhuhuuh

Miss Potato said...

heh heh heh baru tau keee