Tuesday, October 19, 2010

luahan perasaan 101. :#

Hari ni hari emo day.Haha takdelah,actually bila duduk sorang-sorang dpn laptop ni.,terkenang balik all the shit yg org pernah buat kat kita.Tak tau la kalau korang pun penah alami benda mcm ni.

1)Kawan yang konon BFF,nak satu geng ramai-ramai,bajet geng tu kecoh tapi hakikatnya,semua pun talam dua muka,semua pun kutuk mengutuk sesama sendiri.Kalau la betul kawan setia,perangai mcm tu ke?Takyah nak bangga la diri tu mcm ramai kawan,sebab hakikatnya hati kau sorang-sorang jugak.Apa guna ada kawan yang kau tak puas hati,kita ni berkawan biar dgn org yg kita boleh mesra and happy together,bukan org yg kau asyik panass and makan dlm je bila jumpa dia.

2)Pantang aku dengan org yg kalau ajak keluar,susah nak mati.Ni aku dah ajak banyak kali ni.And bukan aku mengharap,tapi kalau adalah niat dia nak ajak kita keluar jugak.Aku dah fed up,aku bukan jenis org yg desperate ajak berpuluh kali kau tak nak.Kau ingat kau siapa,handal sgt sampai org kena merayu kat kau.Ajak tolak,ajak tolak.Aku sekali dua boleh la babe,buat banyak-banyak kali,kau boleh gi mampos la.Yang tambah sakit hati,kalau org lain ajak boleh je pulak kan kau nak keluar.Amboi,memilih kawan?Well kau ingat kau sorang je ke boleh buat mcm tu kat org,bersepah lagi la org buat mcm tu kat kau.So bila kau dah sorang-sorang nanti,pandang la kat cermin and ckp padan muka aku,buat la lagi perangai cm sial.

3)Ada kawan-kawan lama yg kalau jumpa aku nak kerek-kerek.Kau pehal?Kau ingat kau above everybody else ke ha?Siapa kau nak pandang rendah kat org.Kalau diri tu handal sgt takpe,ini aku tgk mcm bodoh jugak kau.Takde pape pun yg special pasal kau.Hey,tak suka then blah.Tak payah nak buat-buat muka la,apa la.Kau ingat aku ni loser,well maybe la aku ni loser kan,sbb tak secantik kau,tak sehebat kau,boyfriend ramai.Tapi aku so far lepas la untuk diri sendiri,aku belajar ok la jugak and aku takde kacau hidup org.Banding dgn kau,terkial-kial.Bukan aku nak berlagak,tapi kau yg buat aku rasa cmni.Cuba kau elok-elok,aku pun doakan elok-elok untuk kau.

4)Sebenarnya aku ni bnyk mengharap kat org.Tapi dah makin dewasa ni aku sedar,tak guna buat baik dgn org yg perangai dia bila senang carik kau,bila susah tak adanya nak pedulik.Aku dah malas.Aku nak buat baik dgn org,aku nak ajak keluar semua tapi semua nak pakat-pakat buat bodoh bagai.Bila kau ada masa lapang,takde terfikir pun nak ajak keluar ke apa.Aku heran betul.So lepas ni aku akan pilih dgn siapa aku nak keluar.Aku dah serik,jadi orang yg selalu mengundang,tapi tak pernah diundang.Memang loser,kan?Aku appreciate sgt kawan-kawan yg tak seberapa rapat dgn aku tapi still boleh nak ajak aku lepak-lepak semua.Ini?Sekarang ni kalau kau nak keluar dgn aku,kau mulakan la dulu.Bukan ego,tapi aku dah penat.Kenapa aku je yg kena jaga hati org,org takde pun nak jaga hati aku.Aku hidup bukan nak puaskan hati semua org,kau tak suka cara aku,ckp depan-depan aku boleh terima.Tapi jgn la kau nak maki hamun,aib kan aku dpn org ramai,siapa yg boleh terima?Cakap elok-elok sudah,aku tau la aku tak perfect,bnyk buat kesalahan.Kalau bukan kawan yg boleh nak tegur aku,siapa lagi?

Ok,dah habis.Hahahaha

No comments: