Sunday, February 05, 2012

mama kunci gas :'(

OKAY.Aku admit aku tak pandai masak.Setakat nak lepas untuk diri sendiri boleh la.
Tapi sedih tak hati bila family keluar outing(sengaja tak ikut,malas),lepas tu,mama cakap jangan pasang gas sebab diri tu tak berapa nak cekap,pastu senang lupa,kadang-kadang lepas guna tutup mcm tidak,so dia tak nak perkara tak diingini berlaku.So dia kunci gas kat rumah,so tak boleh nak masak apa-apa,hatta megi kari sekalipun.
Alasan mama sebab takut rumah terbakar.
Tuan-tuan,puan-puan,saya,Ellena Razif,dah berumur 21 tahun,dan ibu saya masih tidak percaya akan capabilities saya,yg memang tak berapa nak ada ni.STILL.
I FEEL LIKE A FREAKIN 10 YEAR OLD!
So nak makan kena order sendiri atau keluar la pegi beli.
Ok la kalau mama tak kunci gas tu pun,maybe potensi nak masak tu cuma 0.000001%,but still,at least boleh la nak takat goreng-goreng manjewww nasik ke apa ke.INIIIII.
Aku rasa plan utama mak aku adalah untuk meyuruh aku menguruskan badan,dgn starving myself sebab tak dpt masak.
MAMA,MAMA SALAH.
SALAH SEKALI.


KERANA TELEFON MASIH BOLEH BERFUNGSI,KINI ORDER MCD MENJADI PENEMAN DIRI.

THANK YOU RONALD MCDONAALLLLLDDDD!




Aku tak tau nak rasa touching ke,rasa cam tua bangka tapi dilayan mcm budak tak cukup umur....


Order mcd lagi la nafsu buas nak order semua benda.Tambah-tambah remaja meningkat usia(REMAJA,OMG DENIAL SANGAT KAU TIPAHHH).Makin tembs dan debs la aku.

Debs nama timangan yang seksi.

Klah,byee!

1 comment:

FS said...

Holla Debs! Mmuah